کسب و کار خودت را داشته باش و سروری کن

کسب و کار خودت را داشته باش و سروری کن

حتما پیش خودتان فکر می‌کنید که راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به سرمایه زیادی دارد.
بله همینطوره.
اما شرکتی به نام گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری iNoti، با ایده خلاقانه‌ی خود باعث کارآفرینی در ایران شده است.
پس هر فردی می‌تواند بدون هیچ سرمایه گذاری اولیه‌ای، کسب درآمد از آی نوتی  داشته باشد.
حتما می‌پرسید چطور؟
پس با ما در ادامه مطلب همراه باشد.
هر فردی با عضویت در سامانه آی نوتی و کسب اطلاعات جامع با گذراندن دوره های آموزشی، می‌تواند هم در جایگاه یک بازاریاب و هم در جایگاه نماینده‌ یا عاملین فروش آی نوتی فعالیت داشته باشد.

فروش خدمات آی نوتی

همانطور که گفته شد در بازاریابی خدمات آی نوتی، نیازی به سرمایه گذاری و پرداخت هزینه خاصی نیست و برای بازاریابی و فروش خدمات آی نوتی فقط کافیست که به صورت کاملا رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید.
قبل از فروش خدمات آی نوتی نیاز است که در مورد تمامی خدمات، اطلاعات کامل و صحیح بدست آورید.
برای دستیابی به این اطلاعات می‌توانید از راهنما و فیلم های آموزشی داخل سامانه آی نوتی استفاده کنید و علاوه بر آن درخواست آموزگار دهید.
با درخواست آموزگار حتما یکی از کارشناسان فروش آی نوتی با شما تماس خواهد گرفت و در صورت نیاز، زمانی را برای برگزاری جلسه آموزشی، به شما تخصیص خواهد داد.
پس از آشنایی، می‌توانید شروع به بازاریابی خدمات آی نوتی کنید.
شما به عنوان کارشناس فروش آی نوتی یک کد معرف خواهید داشت.
پس در بازاریابی خدمات آی نوتی، مسئولیت آموزشهای اولیه هر فردی که با کد معرف شما در سامانه آی نوتی عضو می‌شود با شما بوده و پشتبانی مشتریان به عهده شرکت آی نوتی خواهد بود.
شیوه کسب درآمد از آی نوتی، به گونه‌ای طراحی شده است که درصدی از فروش مستقیم شما بر روی هر کدام از خدمات آی نوتی به عنوان دستمزد آموزش شما محاسبه ‌می‌گردد.
مزیت کسب درآمد از آی نوتی توسط بازاریابی خدمات آی نوتی نسبت به دیگر سایت ها این است که بلافاصله پس از فروش مستقیم ، درصد درآمد شما از آن فروش، محاسبه خواهد شد و مقدار آن در اعتبار داشبورد آی نوتی قرار خواهد گرفت. این قابلیت این امکان را خواهد داد تا در هر لحظه که بخواهید؛ درآمد حاصل از فروش مستقیم خدمات آی نوتی را درخواست کنید تا به شماره حسابی که اعلام کرده‌اید واریز گردد.
بنابراین نیازی نیست که مانند کارمندان تا آخر ماه منتظر دریافت درآمد و حقوق خود باشد. این یکی از بزرگترین مزایای آی نوتی به شمار می‌آید.

نمایندگی و دریافت عاملیت فروش آی نوتی

اگر می‌خواهید در زمینه خدمات آی نوتی فعالیت کنید، کسب درآمد از آی نوتی داشته باشید و مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند؛ می‌توانید از داخل پنل ، درخواست عاملیت فروش آی نوتی را ثبت نمایید.
برای ثبت درخواست عاملیت فروش آی نوتی نیاز است که فرم موجود در آن بخش را به طور دقیق و صحیح تکمیل کنید و در نهایت مدارک لازم از جمله روزنامه رسمی، اساس نامه شرکت و ... را بارگذاری نمایید.
در صورتی که تمامی مدارک و اطلاعات ارسالی شما مورد تایید باشد، مجوز و گواهی عاملیت فروش آی نوتی برای شما صادر می‌گردد.
در نهایت در سایت رسمی آی نوتی، عنوان کسب و کار شما در لیست عاملین فروش نمایش داده خواهد شد که دقیقا همین مورد دلیل اصلی بر فعالیت قانونی شما به عنوان عاملیت فروش آی نوتی می‌باشد.

نکته آخر :

آی نوتی پیشگام در ارائه بهترین خدمات به مشتریانش می‌باشد. از این رو اصلا نگران پشتیبانی و خدمات پس از فروش نباشید زیرا آی نوتی همیشه از شما و مشتریان شما پشتیبانی خواهد کرد و همراه همیشگی شما خواهد بود.
خاطر نشان می‌شویم؛ خدمات بی نظیری که آی نوتی ارائه می‌دهد؛ می‌تواند نیاز هر کسب و کاری را به طور کامل برطرف کند.
 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • مهناز میهمانچی

    آی نوتی، الماس طراحی شده برند توست.

  • صابرکریمی

    یک شرکت قدرتمند که اومده به کل دنیا بگه که ما بهترین هستیم در هر زمینه ای

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,531
مجموع کاربران
34,685
رزومه ساز iAM
27,800
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR