با رزومه ساز آنلاین آی نوتی خودتان را به دنیای کسب و کار معرفی کنید

با رزومه ساز آنلاین آی نوتی خودتان را به دنیای کسب و کار معرفی کنید

اگر شما هم می‌خواهید همانند افراد مشهور دنیا، شناخته شده و معروف باشید و با نام خودتان یا کسب و کارتان در صفحات موتورهای جستجوگر دیده شوید؛ این مطلب را تا انتها بخوانید.
شاید شما هم یکی از افرادی هستید که همیشه آرزوی داشتن یک سایت شخصی را در ذهن داشته‌اید. اما هزینه طراحی و تهیه یک وبسایت شخصی، برایتان زیاد بوده و دانش کافی برای استفاده از سایت سازهای معروف مانند وردپرس را نداشته‌اید.
علاوه بر هزینه‌ی طراحی سایت، هزینه تهیه هاست و دامنه و همچنین هزینه‌ی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر اضافه می‌گردد.
اما شرکت گسترش طراحان نقش الماس به عنوان یکی از موفق ترین شرکت‌های استارتاپی با یک ایده ناب این امکان را در اختیار همه افراد جامعه قرار داده؛ تا بتوانند با پرداخت هزینه بسیار اندکی، با رزومه ساز الکترونیک آی نوتی (iCV)، علاوه بر داشتن یک رزومه‌ آنلاین، از امکانات یک وب سایت تک صفحه ای شخصی، برخوردار باشند.

رزومه ساز الکترونیک آی نوتی چیست؟

یکی از پروژه‌های موفق و قدرتمند مجموعه بزرگ آی نوتی رزومه ساز آنلاین یا همان رزومه ساز الکترونیک آی نوتی (iCV) می‌باشد.
کاربران با استفاده از iCV، در دنیای پهناور وب به سرعت شناخته خواهند شد و کسب و کار آنها رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.
iCV فقط یک رزومه ساز الکترونیک نبوده و مانند یک وب‌سایت شخصی برای افراد کاربردهای بیشماری خواهد داشت.
زیرا همه افراد می‌توانند علاوه بر وارد کردن اطلاعات شخصی، سوابق شغلی و سوابق تحصیلی خودشان؛ اطلاعات دیگری از جمله بیوگرافی، لیست فعالیت های اجتماعی، لیستی از علایق و افتخارات، لیستی از شبکه های اجتماعی، گالری تصاویر به صورت دسته بندی شده و حتی ویدئوهای خود را قرار دهند.
آی نوتی با این ایده، نیاز به داشتن سایت شخصی را بر طرف کرده است.
به دلیل بستر فنی قوی‌ای که برای iCV ایجاد شده است؛ صفحات ساخته شده در آن، به سرعت در گوگل شناخته خواهد شد و در مدت کوتاهی صفحه رزومه آنلاین افراد با جستجوی نام خودشان و یا نام برند کسب و کارشان در نتایج اولیه گوگل نمایش داده خواهد شد.

مزایای استفاده از iCV چیست؟

معرفی افراد متخصص به کارفرمایان

تمامی افرادی که از رزومه آنلاین iCV استفاده کرده‌اند؛ رزومه آنها در مرجع جامع رزومه الکترونیک iCV  نمایش داده خواهد شد؛ لذا کارفرمایان می‌توانند با ورود به این صفحه، عبارتی از تخصص مورد نظر را جستجو کنند و رزومه های مرتبط را مشاهده نمایند.

پرداخت هزینه اندک برای یک سایت شخصی

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد؛ دیگر نیازی نیست که هزینه‌ای برای هاست و دامنه و بهینه سازی صفحه‌ی iCV خود پرداخت کنید. مخصوصا که برای آپلود ویدئو نیاز به فضا دارید و سرورهای قدرتمند آی نوتی این فضا را به رایگان در اختیار تمامی کاربرانش قرار خواهد داد.

بارگذاری گالری تصاویر و ویدئو

کاربران، مخصوصا کسب و کارها می‌توانند از محصولات و خدمات خود عکس و ویدئوهای تبلیغاتی آماده کنند و در رزومه آنلاین خود بارگذاری کنند. با این کار به راحتی خدمات و محصولات خود را به همه دنیا معرفی می‌کنند.

ساخت بک لینک برای سایت اصلی

اگر شما برای کسب و کار خود سایت دیگری دارید؛ با گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی و سایت اصلی خود در رزومه ساز الکترونیک آی نوتی می‌توانید به صورت رایگان برای سایت اصلی بک لینک ایجاد کنید.
به دلیل اینکه صفحه رزومه آنلاین iCV پس از مدت کوتاهی در نتایج اولیه گوگل نمایش داده می‌شود؛ کاربران زیادی از این طریق به سایت اصلی شما هدایت خواهند شد و همین امر در سئو سایت اصلی کسب و کارها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نمایش در نتایج اولیه گوگل

همانطور که در مطالب بالا گفته شد به دلیل بستر فنی‌ قوی که برای صفحات رزومه آنلاین iCV قرار داده شده است؛ در طی مدت زمان کوتاهی صفحات رزومه در گوگل ایندکس خواهد شد و اگر نام افراد و یا برند آنها خاص باشد و اطلاعات خود را با دقت به صورت کامل در صفحه iCV قرار داده باشند؛ به سرعت در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد.

رابط کاربری آسان جهت ورود اطلاعات

صاحبان رزومه به پنلی با رابط کاربری بسیار ساده دسترسی دارند و می توانند به سادگی، ظرف مدت چند دقیقه وارد کنند.

برقراری ارتباط متقابل با مخاطبان

صاحبان رزومه می‌توانند از چند طریق ارتباط خودشان را با مخاطبان‌شان حفظ کنند.
  • از طریق به نمایش گذاشتن شماره تماس، آدرس پستی و مشخص کردن موقعیت مکانی کسب و کار بر روی نقشه.
  • قراردادن لینک تمامی صفحات اجتماعی مانند واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، توییتر و ...
  • برقراری تماس از طریق اطلاعات ثبت شده‌ی مخاطبین در فرم "تماس با من" رزومه آنلاین
  • همچنین اگر صاحب رزومه از خدمات آی نوتی، کد USSD و کد کارت ویزیت الکترونیکی دریافت کرده باشند‌؛ می‌توانند این دو کد را در رزومه الکترونیکی iCV به نمایش بگذارند و از این طریق ارتباط خود با مخاطبین خود را حفظ کنند.


 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • حمید خواجوی

    سلام وقت بخیر سپاس از مطالبتون تفاوت های رزومه ساز آنلاین ما با یه سایت شخصی چیه اینو من درست متوجه نمی شم

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,551
مجموع کاربران
34,684
رزومه ساز iAM
27,801
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR