با شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی جلوتر از دیگران حرکت کنید

با شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی جلوتر از دیگران حرکت کنید

   شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی، جدیدترین خدمت آی نوتی به جامعه کسب و کارهای ایرانی است. این شبکه با هدف کمک به توسعه کسب و کارها راه اندازی شده و تصمیم دارد با زیرساخت های بسیار قدرتمند، تحولی فراتر از تصور را برای تمامی کسب و کارها رقم بزند.
با توجه به محبوبیت ویدئو به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی، یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و فروش، تولید تیزر و ویدئوهای جذاب تبلیغاتی و به اشتراک گذاری آنها در جهان پهناور وب می‌باشد.
iNoti این بستر را برای به اشتراک گذاری ویدئوهای تبلیغاتی شما جهت جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر فراهم کرده است.
همیشه به خاطر داشته باشید، تاثیری که تصاویر ویدئویی بر ذهن مخاطبین می‌گذارد به مراتب بیشتر از محتواهای متنی و عکس و صدا خواهد بود.
با ایده‌های ناب برای ویدئوهای تبلیغاتی می‌توانید احساس نیاز برای مخاطبین خود، ایجاد کنید.
پس چرا از این امکان به بهترین نحو ممکن استفاده نکنید؟
در مقاله ویدئو مارکتینگ از مزایای این روش بازاریابی به طور کامل صحبت شده است. لذا مطالعه این مقاله از بلاگ آی نوتی به شما پیشنهاد می‌گردد.
توسعه کسب و کارها با شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی iTV

معرفی شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی (iTV)

   احتمالا شما هم در دنیای پر رقابت کسب و کار، نیاز تبلیغات را برای جذب مشتری بیشتر حس کرده‌اید؟
تبلیغات فقط به تبلیغات محیطی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات پیامکی و موارد مشابه خلاصه نمی‌گردد.
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، تبلیغات ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ یکی از پرمخاطب ترین نوع تبلیغات می‌باشد و از قدیم الایام این نوع تبلیغات مرسوم بوده است.
با این تفاوت که در گذشته، استفاده از اینترنت خیلی رونق نگرفته بود، تیزرهای تبلیغاتی فقط در تلویزیون رسمی به صورت میان برنامه‌ای پخش می‌شد.
اما امروزه علاوه بر تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی می توانیم از مزایای اینترنت برای به اشتراک گذاری تبلیغات کسب و کارمان با صرف کمترین هزینه بهرمند شویم.
قابلیت جدیدی که آی نوتی برای تمامی کاربرانش در نظر گرفته است؛ شبکه تبلیغات تصویری یا iTV نام گذاری شده است. iTV بستری امن، پرسرعت با عملکرد بسیار عالی برای بارگذاری و نمایش ویدئوهای تبلیغاتی کاربرانش می‌باشد.
اگر شما هم یکی از کاربران آی نوتی هستید؛ متوجه خواهید شد که استفاده از iTV در کنار خدمات دیگر آی نوتی، شما را از تهیه یک وب سایت اختصاصی کاملا بی نیاز خواهد کرد.
iTV مرجع جامعی از تمامی ویدئوهای تبلیغاتی برندها و کسب و کارهای متفاوت خواهد بود. لذا جامع مخاطب بزرگی را شامل خواهد شد و علاوه بر این، استفاده از این سرویس کمک بزرگی به نمایش کسب و کارتان در موتوهای جستجوگری مانند گوگل خواهد کرد.
زیرا از نظر سئو قدرت بالایی خواهد داشت و امتیاز بالایی به صفحه iCV و محتواهای ویدئویی شما، تعلق خواهد گرفت.
 

برای به اشتراک گذاری ویدئوهای تبلیغاتی در iTV چه کار کنم؟

   اگر تا به حال در سایت آی نوتی ثبت نام نکرده‌اید، کافیست به صورت کاملا رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید و خدمت iCV را خریداری نمایید.
چنانچه یکی از کاربران سایت آی نوتی هستید فقط نیاز است که iCV داشته باشید و ویدئوهای تبلیغاتی خود را در قسمت ویدئوی پنل مدیریت رزومه الکترونیک iCV بارگذاری کنید.
با خرید رزومه ساز آی نوتی علاوه بر امکانات خود iCV می‌توانید ده عدد ویدئو با حجم نهایتا صد مگابایت که مجموعا یک گیگا بایت می‌شود، بارگذاری نمایید.
غیر از اینکه ویدئوهای بارگذاری شده در صفحه iCV خودتان قابل مشاهده ‌است، ویدئوهای تبلیغاتی شما در کنار ویدئو تمامی کاربران در صفحه شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی به صورت دسته بندی شده، قابل مشاهده می ‌باشد.
این کار کمک می‌کند تا مخاطبین iTV به ویدئوهای تبلیغاتی تمامی کسب و کارها و اطلاعات صفحات iCV آنها دسترسی کامل داشته باشند؛ و با کسب و کارها و برندهای متفاوت آشنا شوند.
باید این نکته را خاطر نشان شویم که شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی از تکنولوژی‌ای که شرکت‌های معتبر و معروفی مانند Youtube دارند، استفاده می‌کنند.
 

تفاوت راه‌اندازی سایت شخصی در مقایسه با استفاده از خدمات آی نوتی

   اگر تصمیم به راه اندازی وب سایت رسمی برای ارائه اطلاعات کسب و کارتان دارید؛ غیر از هزینه‌ای که می بایست برای طراحی سایت مورد نظرتان در نظر بگیرید، می‌بایست به فکر بستر فنی مناسب (هاست اشتراکی با میزان فضای زیاد، ترافیک بالا، CPU قوی، RAM بالا) با عملکرد نسبتا خوب برای بارگذاری و به نمایش گذاشتن فایل‌های خود، باشید.
همه این موارد به کنار، شما باید هزینه جداگانه‌ای برای بالا بردن امتیاز سایت خود در موتورهای جستجوگر از نظر سئو، در نظر بگیرید.
وقتی به همه این موارد خوب فکر کنید؛ متوجه خواهید شد برای راه اندازی سایت اختصاصی و برای بارگذاری ویدئوهای تبلیغاتی با بستری مناسب، در ازای پرداخت هزینه بسیار بالا، عملکرد نسبتا ضعیف به همراه امکانات کمتری نسبت به خدمات آی نوتی دریافت خواهید کرد.
علاوه بر این ویدئوهای تبلیغاتی شما قابلیت این را خواهد داشت که با سرعت بسیار بالایی در iTV لود شده و به نمایش گذاشته شود که این قابلیت در بستر‌های دیگر با این کیفیت محیا نخواهد بود.
همانطور که گفتیم iTV فضای یک گیگا بایت برای بارگذاری ویدئوهای تبلیغاتی، در اختیارتان قرار خواهد داد.
اگر بخواهید فقط یک هاست اشتراکی با یک گیگا بایت فضا، ترافیک ماهیانه نامحدود، پردازشگر قوی و RAM بالا تهیه کنید؛ می‌بایست میلیون‌ها تومان هزینه کنید.
خودتان هزینه‌های این دو را با هم مقایسه کنید و نتیجه گیری کنید.
راستی این مورد هم در نظر داشته باشید که شما برای استفاده از خدمات iTV ، فقط برای رزومه ساز الکترونیک آی نوتی (iCV) هزینه پرداخت خواهید کرد و می‌توانید به صورت رایگان ویدئوهای تبلیغاتی خود را در شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی بارگذاری کنید.
 

امکانات شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی (iTV) چیست؟

ویژگی های شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی   
در این بخش از مقاله قصد داریم به چندین ویژگی بارز iTV اشاره کنیم.
  1. اگر ویدئوهای شما به تعداد بازدید مشخصی برسد، امتیاز بیشتری برای نمایش در بالاترین جایگاه صفحه iTV پیدا خواهد کرد لذا تعداد بازدید ویدئو شما روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.
  2. این سیستم در حال حاضر امکان بارگذاری ده عدد ویدئو با حداکثر حجم 100 مگابایت را خواهد داد. بنابراین شما می‌توانید نهایتا یک گیگا بایت ویدئوهای تبلیغاتی در صفحه رزومه ساز الکترونیک آی نوتی بارگذاری نمایید و نیازی به تهیه هاست اشتراکی نخواهید داشت.
  3. در این سرویس ویدئوها در چندین کیفیت بوده و در زمان پخش با کیفیت متناسب با سرعت اینترنت مخاطبین، به نمایش گذاشته خواهد شد.
  4. سرویس iTV بخشی برای لایک و کامنت و علاقه مندی‌ها در اختیار مخاطبین قرار داده خواهد شد.
  5. این سرویس گزارش کاملی از آمار بازدید، بازخورد مخاطبین (لایک و کامنت‌ها) در اختیار صاحبین iCV قرار خواهد داد.
  6. تمامی ویدئوهای تبلیغاتی بارگذاری شده بر روی شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی از امتیاز بالای سئو برای نمایش در موتورهای جستجو برخوردار خواهد شد.
  7. مخاطب با یک کلیک ساده می‌تواند از قسمت ویدئو iTV به صفحه iCV کسب و کار مورد نظر دسترسی پیدا کند.
  8. سرویس iTV از بروزترین تکنولوژی دنیا، Cache سرورهای قدرتمند و شبکه پرسرعت برای نمایش ویدئوها استفاده می‌کند.
  9. به زودی بر روی ویدئوهای iTV امکان پرداخت قرار داده خواهد شد.
  10. به زودی تکنولوژی پخش زنده ویدئو بر روی سرویس iTV فراهم می‌گردد
تهیه کننده تصاویر مقاله : سرکار خانم آرزو ارشاد
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,036
مجموع کاربران
35,302
رزومه ساز iAM
28,108
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR