نقش و تاثیر تولبار الکسا در رنک سایت شما چیست؟ آیا گوگل حرف اول را در بررسی سئوی سایت شما میزند؟

نقش و تاثیر تولبار الکسا در رنک سایت شما چیست؟ آیا گوگل حرف اول را در بررسی سئوی سایت شما میزند؟

تولبار الکسا بطور مستقیم در رنک سایت شما تاثیر گذار است ؛ بخ این ترتیب که رنک الکسای شما به واسطه تعداد بازدید روزانه از کابرانی که تولبار الکسا را دارند محاسبه میشود. در این میان رفتار افراد در سایت شما و همچنین میزان سرچ و ورود افراد جدید به سایت شما نیز از عوامل تاثیر گذار دیگر است. برای محاسبه رتبه سایت الکسا از روش اختصاصی که ترکیبی از میانگین بازدید روزانه کاربران ویژه و تعداد بازدید صفحات در سه ماه گذشته است استفاده می‌شود. آمارهای ارائه شده توسط الکسا از تولبار الکسا قدرت میگیرد ، پس در گام اول شما باید تولبار الکسا را نصب کرده و از امکانات آن بهره بند شوید .

تولبار الکسا را بیشتر بشناسیم

سایت الکسا بعنوان معتبرترین مرجع در زمینه رتبه بندی سایت های اینترنتی از نظر بازدید شناخته میشود. طبق اعلام رسمی این سایت مهمترین منبع برای جمع آوری اطلاعات تولبار الکسا می باشد و در عمل تنها کاربرانی که بر روی مرورگر خود تولبار نصب داشته باشند بر رتبه الکسای سایت شما تاثیرگذارند. تا زمانیکه این شرایط برای همه سایت ها یکسان است میتوان به این رتبه بندی توجه کرد.

تولبار الکسا چقدر موثر است؟

کاربران دارای تولبار الکسا و میزان بازدید آنها از سایت شما تاثیری بسیار بسیار چمگیر تر از کاربران معمولی دارند. در واقع حرف اول و آخر را در رنکینگ الکسای شما میزان بازدید روزانه میزند.توجه داشته باشید که مهمترین مشتری سایت شما خودتان هستید و بیشتر از هرکسی در طول روز صفحات سایت خود را بازدید می کنید پس با نصب تولبار الکسا به سرعت شاهد پیشرفت رتبه خود خواهید بود. عددی که برخی از مختصصین درباره ارائه کرده اند تخمینی حدودا 50 الی 60 برابری برای ارزش باردید های مربوط به افراد دارای تولبار الکسا می باشد.

 

الکسا همه چیز نیست!

این روزها گوگل حرف اول را میزند ، شما به عنوان یک سئوکار هوشمند همه موتورهای جستجو را مد نظر داشته باشید . بینگ ، یاهو ، داک داک گو و ... هنوز سرچ انجین های زنده ای هستند که مخاطبان خاص خود را دارند . این سایت های قدرتمند همواره خدمات و نرم افزارهای مختلفی را برای تضمین بقای خود در رقابت با گوگل تولید میکنند.

یاهو را جدی بگیرید

البته یاهو نیز هنوز مخاطبان خاص خود را دارد. افراد زیادی از زمان های گذشته ایمیل های فعال یاهوی خود را دارند که ممکن است هنگام چک کردم ایمیل خود در سایت یاهو اقدام به سرچ کنند و سایت شما شانس دیدن شدن را نباید از دست بدهد.

بینگ انتخاب تنبل ها

هنوز مرورگرهای دیفالت بسیار زیادی بر روی موتور جستجوی بینگ تنظیم شده اند . از طرفی افراد زیادی به دلیل استفاده از امکاناتی همچون تصاویر بکگراند زیبای بینگ از نرم افزارهای دسکتاپ آن بر روی کامپیوتر های شخصی خود استفاده میکنند. تنبل ها معمولا از همین ویجت ویندوزی برای سرچ و جتسجوی مطالب خود در دنیای اینترنت استفاده میکنند که اهمیت شما به این قسمت میتواند وجه تمایز شما با دیگر سئو کاران باشد.

مقالات مرتبط

همه چیز درباره رتبه الکسا
آیا رتبه الکسا مهم است
رتبه الکسا و هزار و یک حرف نگفته بررسی سئوی سایت

 

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

مطالب مرتبط

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,392
مجموع کاربران
35,338
رزومه ساز iAM
28,130
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR