کاربرد خدمات آی نوتی برای آرایشگاه ها و سالن‌های زیبایی

کاربرد خدمات آی نوتی برای آرایشگاه ها و سالن‌های زیبایی

یک راه حل کلیدی برای حل مشکل نوبت دهی آرایشگاه‌ها

‌نوبت دهی تلفنی چالش‌های زیادی رو برای مشتریان درست میکنه. مثلا تلفن همیشه بوق اِشغال میزنه و مشتری خسته و کلافه میشه یا ممکنه منشی به دلیل مشغله‌ی زیاد در نوبت دهی اشتباه کنه و نوبت مشتری ها جابجا بشه.
‌خب حالا چی میتونه به آرایشگاه‌ها کمک کنه که این مشکلات کمتر اتفاق بیافته.
‌آی نوتی روی کدهایUSSDیه خدمتی به اسم نوبت دهی ارائه داده که فرایند دریافت نوبت مشتری رو راحت تر کرده.
‌فقط کافیه یه کدUSSDبا قیمت کاملا مناسب از آی نوتی تهیه کنید و از داخل سامانه آی نوتی بر روی کد USSD یک منو از نوع نوبت دهی ایجاد کنید. در بخش مدیریت نوبت دهی هم تمامی خدماتی قابل ارائه به همراه نام فرد مسئولی که آن خدمات رو ارائه میدهد و زمان های خالی را تعریف نمایید.
‌از این پس همه چیز به عهده سیستم نوبت دهی آی نوتی خواهد بود.
‌حالا باید در کنار شماره تلفن آرایشگاه، کد USSD هم به مشتری بدید.
‌هر مشتری می‌تواند، کدUSSDشما را شماره گیری کرده و به راحتی زمان مورد نظر خودش را انتخاب کند.
‌زمان های ثبت شده در بخش مدیریت نوبت دهی قابل مشاهده هست و می‌تونید زمان های ثبت شده رو به راحتی مدیریت کنید.
‌با این ابزار حتی یک مشتری هم از دست نمی‌دید و مشتری‌های خوشحال تر و راضی تری خواهید داشت. ‌
 
 

 

هرگز حساب کتاب مالی آرایشگاهتون رو فراموش نکنید.‌

‌‌با بخش تعهدات مالی کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی (کد EBC) هرگز حساب ‌های مالی آرایشگاهتان فراموش نمی شود.
‌‌این بخش امکانی را در اختیار شما می‌گذارد تا تمامی بدهکاری‌ها و بستانکاری‌های آرایشگاهتان را ثبت کنید. ‌
‌در این بخش برای هر تعهدی که درج می‌کنید می‌توانید پیامک یادآوری تنظیم نمایید. سامانه تعهدات مالی به صورت خودکار در زمان تعیین شده، پیامک یادآوری برای فرد متعهد ارسال
می‌نماید. ‌
‌‌علاوه بر این، از این بخش می‌توانید برای سیستم حسابرسی و حقوق پرسنل آرایشگاهتان استفاده کنید. برای مثال تمامی فیش‌های مشتریان را برای پرسنل مسئول آن کار، به تفکیک اسامی پرسنل ثبت نمایید تا در بازه زمانی‌های مشخص مثلا پایان هر ماه بتوانید یک گزارش کامل از درآمد هر پرسنل و تعداد مشتریان آنها بدست آورید.
 

از نظرات و تجربیات مشتریانتان استفاده کنید

❓آیا برایتان مهم است تا بدانید بازخورد و نظر مشتریانتان
در مورد خدماتی که در آرایشگاه به آنها ارائه می‌دهید چیست؟‌

‌ ‌❓آیا برایتان مهم است که بدانید مشتریان در مورد نحوه عملکرد پرسنلی که در آرایشگاه استخدام کرده‌اید چه نظری دارند؟ ‌

‌‌پس برای این کار از ابزار قوی نظر سنجی کدUSSDآی نوتی استفاده کنید تا با توجه به نظر مشتریانتان بتوانید بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید.
شما می‌توانید بر روی کدUSSDکه خریداری کرده‌اید، منویی برای درج سوالات نظرسنجی به تفکیک در نظر بگیرید. ‌

‌‌برای مثال می‌توانید یک منو برای نظر سنجی در مورد پرسنل آرایشگاه ایجاد کنید و در مورد نحوه عملکرد آنها سوالاتی را درج نمایید ‌
‌یا می‌توانید منویی را برای نظر سنجی در مورد خدمات و هزینه خدمات ایجاد نمایید و سوالات مرتبط به آن را در آن شاخه درج کنید. ‌
‌شما می‌توانید سوالات را به گونه ای مدیریت نمایید تا مشتری بتواند بدون خارج شدن از منویUSSD، پس از پاسخ‌دهی به یک سوال، سوال بعدی را مشاهده کرده و به آن پاسخ دهد. ‌

‌‌✔️در نهایت می‌توانید گزارش کاملی از نظرات مشتریان بگیرید و با توجه به آن سیاستگذاری جدیدی برای آرایشگاهتان انجام دهید.
 
 

دیگه نیازی نیست هیچ مشتری آدرس فروشگاهت رو بپرسه

حتما از اینکه روزی چند بار مجبورید پشت تلفن، آدرس آرایشگاه رو برای مشتریاتون بخونید و منتظر باشید تا اونها آدرس رو بنویسن، خسته شدید!
‌یا شاید از اینکه مشتری وسط مسیر زنگ میزنه و میگه من توو ترافیک موندم، از کدوم مسیر بیام که بهتر باشه، کلافه شدید!
ً‌حتی ممکنه وقتی به مشتری آدرس پستی میگید؛ خیابونا و محدوده‌ها رو بلد نباشه و براش رسیدن به آدرس شما سخت باشه.

حالا راهکار چیه؟
‌‌آی نوتی روی کدهای USSD و EBC (کارت ویزیت الکترونیکی) خدمتی، به اسم "مسیریابی" ارائه میده.
‌یعنی می‌تونید از این به بعد، به جای اینکه کل آدرس رو برای مشتری بخونید و راهنمایی کنید که از چه مسیری خودش رو به آرایشگاه شما برسونه، ازش بخواید که کدEBCشمارو به شماره10008590پیامک کنه و یا کدUSSDآرایشگاه شما رو شماره‌گیری کنه و وارد منوی مسیریابی بشه.
‌اگرشما تنظیمات لازمه‌ی مسیریابی رو، روی کارت ویزیت و یا کدUSSDانجام داده باشید، لینک مسیریابی برای مشتری پیامک میشه و مشتری می‌تونه با کلیک روی لینک و با استفاده از یکی از اپلیکیشن‌هایWazeوGoogleMapبهینه‌ترین مسیر رو برای رسیدن به آرایشگاه انتخاب کنه و خودش رو سر وقت تعیین شده به آرایشگاه برسونه.
 

اسم آرایشگاهت را بر سر زبون‌ها بنداز!

اگه فکر می‌کنی رقابت با بقیه‌ی آرایشگاه‌ها سخت تر از گذشته شده و یا از اینکه کار و کاسبی آرایشگاهت نگیره، می‌ترسی؛ این متن رو تا آخر بخون.
‌چون آی نوتی در این زمینه میتونه بهت کمک کنه. حتما میپرسی چه جوری؟
آی نوتی، بر روی کارت ویزیت الکترونیکی، یک صفحه اختصاصی وب در اختیارت میذاره؛ که میتونی در این صفحه، آرایشگاهت رو معرفی کنی و همه خدمات آرایشگاهت رو به همراه عکس‌های دسته بندی شده به نمایش بذاری.
‌علاوه بر صفحه‌ی اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی، آی نوتی خدمت دیگه‌ای به اسم رزومه ساز الکترونیکی در اختیارت میذاره.حالا کار این رزمه ساز چیه؟ می تونی در این رزومه ساز هر اطلاعاتی از خودت یا آرایشگاهت رو به اشتراک بذاری. مثل: بیوگرافی، سوابق کاری، عکس گواهینامه و مجوزها، فیلم و عکس نمونه کارها و لیست شبکه‌های اجتماعی، آدرس سایت، آدرس پستی و خیلی چیزای دیگه...
‌هم صفحه اختصاصی کارت ویزیت و هم صفحه‌ی رزومه، هر دو مثل یک سایت براتون کاربرد داره و خوبی این صفحات اینه که خیلی زود بر روی کلمه کلیدی‌های خاص مثلا اسم خودتون و یا اسم آرایشگاهتون، امتیاز بالایی از موتور جستجوی گوگل دریافت میکنه.
‌حالا وقتی مشتری، اسم شما یا آرایشگاهتون رو در گوگل سرچ میکنه، صفحه رزومه و یا صفحه اختصاصی شما در نتایج اولیه‌ی گوگل، بهش نمایش داده میشه.
‌هزینه تهیه این صفحات نسبت به طراحی سایت خیلی پایین تره. پس بهتون پیشنهاد میکنیم حتما از این خدمات برای معرفی خودتون و آرایشگاهتون در دنیای وب، استفاده کنین.
 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,740
مجموع کاربران
35,372
رزومه ساز iAM
28,155
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR