کاربرد خدمات اینما و آی نوتی برای مراکز انتخاباتی

کاربرد خدمات اینما و آی نوتی برای مراکز انتخاباتی

رزومه ساز iCV برای نامزدهای انتخاباتی

زمان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نمانده و پس از مشخص شدن کاندیدهای انتخاباتی، تبلیغات آنها کم کم آغاز می‌شود. یکی از راهکارهای تبلیغاتی، درست کردن صفحه‌ای در اینترنت با نام فرد نماینده است که این کار را می‌توان به راحتی با رزومه ساز الکترونیکی iCV پیاده سازی کرد.
جدا از انتخابات ریاست جمهوری، iCV (رزومه ساز الکترونیک آی نوتی) می‌تواند برای معرفی کاندیدهای سایر انتخابات، مانند انتخابات مجلس، شورای شهر و روستا، مجلس خبرگان و .... موثر باشد.
همانطور که می‌دانید iCV می‌تواند همانند یک وب سایت تک صفحه‌ای عمل کند و خوبی آن این است که فرد کاندید می‌تواند دقیقا اطلاعاتی که به معرفی بهترشان و امر اعتماد سازی کمک می‌کند را بر روی آن بارگذاری نماید. برای مثال می‌توانند مستندات، مدارک، افتخارات ، سوابق سمت‌های قبلی، تصاویر فعالیت‌هایی اجتماعی و ... را بر روی iCV بارگذاری نمایند.
این اطلاعات میتواند در قالب متن کوتاه ، عکس و یا فیلم باشد.
هر فرد میتواند بر روی iCV خود، بی نهایت عکس و فیلم بارگذاری کند. اما فیلمها می‌بایست بر روی وب سایت اینما بارگذاری گردد و در iCV فقط لینک فیلمها قرار داده شود. با قرار دادن لینک فیلم، بر روی iCV ، فیلمهایی که در اینما بارگذاری شده است، بر روی رزومه‌ی فرد، نمایش داده خواهد شد. مزیت این کار این است که با جستجوی نام فرد کاندید در گوگل، علاوه بر رزومه‌ی منتشر شده ، فیلمهای بارگذاری شده بر روی سایت اینما در نتایج اولیه‌ی گوگل به مخاطبین نمایش داده خواهد شد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از iCV، نمایش صفحه‌ی ساخته شده در نتایج اولیه جستجوی گوگل می‌باشد. لذا چنانچه فرد کاندید، نام کاملش را به عنوان کلمه کلیدی کانونی iCV در نظر بگیرد و تمامی اطلاعات و کادرهای داخل رزومه را بر این اساس تکمیل کند، مخاطبان با جستجوی نام کامل ایشان در گوگل، صفحه‌ی رزومه فرد کاندید را مشاهده خواهند کرد.
دقت نمایید، در صورتی که نام نماینده خاص نباشد و مشابه نام افراد مشهور دیگر باشد، ممکن است رزومه‌ی ساخته شده، در صفحه‌ی اول گوگل نمایش داده نشود که برای این مساله می‌توان نام فرد رابه همراه عبارت "کاندید ریاست جمهوری 1400" را به عنوان کلمه کلیدی کانونی در نظر گرفت.
لازم به ذکر است، بر روی iCV بخشی برای برقراری ارتباط با فرد کاندید قرارداده شده است و فرد کاندید می‌تواند در صورت صلاحدید، در این بخش، اطلاعاتی از جمله شماره تلفن، کد USSD، کد EBC، لینک شبکه‌های اجتماعی و لوکیشن محل کار خود را قرار دهد.

پیامک تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی

شاید پیش خودتان فکر کنید که دوران تبلیغات پیامکی به سر آمده است و دریافت کنندگان این پیامک‌ها هیچ توجهی به این گونه پیامک‌ها نخواهند کرد.
حتی خیلی از افراد، شماره همراه خود را در لیست سیاه مخابراتی قرار داده‌اندکه هیچ پیامک تبلیغاتی‌ای دریافت نکنند.
اما باید این نوید را بدهیم که هنوز هم تبلیغات پیامکی، جایگاه و تاثیر خود را از دست نداده و همانند گذشته کاربرد خواهد داشت.
زیرا این روش از تبلیغات یکی از ساده‌ترین و ارزان ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. شما میتوانید با زدن یک دکمه، به کل شهرها، مناطق، محله‌ها و یا سن و جنسیت خاص، پیامک ارسال کنید. در متن پیامک خود، لینک وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی، رد کردن لیست سیاه مخابراتی با بهره‌گیری از بخش ارسال پیامک صوتی می‌باشد.
شما به راحتی می‌توانید پس از ارسال پیامک متنی، از پیامکهای ارسالی گزارش گیری کنید، و پیامک‌هایی که وضعیت "لیست سیاه" دارند را تفکیک کنید و به آن شماره‌ها، پیامک صوتی ارسال کنید.
مزیت دیگر استفاده از این روش تبلیغات این است که تا زمانی که مخاطب خودش اقدام به حذف پیامک نکرده است، پیامک شما در گوشی مخاطب باقی می‌ماند و هر زمان که بخواهد می‌تواند به پیامک مراجعه کند و از اطلاعاتی که برای تماس در متن پیامک قرار داده‌اید، استفاده نمایند.
البته باید توجه کنیم که این روش تبلیغات به تنهایی کافی نبوده و می‌تواند به عنوان مکمل خوبی در کنار سایر روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

انتخابات ۱۴۰۰ به روایت نظرسنجی ها

یکی از کارهایی که معمولا در آستانه‌ی انتخابات انجام می‌شود، نظرسنجی از عموم مردم در مورد شرایط برگزاری انتخابات، کاندید‌های انتخاباتی ، مناظره‌های تلویزیونی و سایر موضوعات مرتبط به انتخابات می‌باشد.
این نظرسنجی‌ها می‌تواند به صورت میدانی و یا الکترونیکی برگزار شود.
اما با شرایطی که به دلیل گسترش بیماری کرونا در سطح کشور به وجود آمده است و توسعه‌ی روز افزون دانش مردم در حوزه‌ی فناوری و اطلاعات، بهتر است نظرسنجی ها به صورت مجازی برگزار گردد .
دریافت بازخورد مناسب و قابل استناد از نظرات مردم درباره موارد مهم و معضلات اجتماعی یا سیاسی؛ کمک به تبیین قضاوت بهتر، شعار و وعده انتخاباتی در مرز واقعیت و اعتمادسازی مردمی، خواهد کرد.
یکی از روش‌های برگزاری نظرسنجی، بهره‌گیری از بخش نظرسنجی کدهای ‌USSD آی نوتی می‌باشد
نامزدها و کاندیدهای انتخاباتی می‌توانند هر کدام برای خودشان یک کد USSDتهیه کنند و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات دیگر این کدها، منوی نظرسنجی‌ و سوالات نظرسنجی بر روی کد تهیه شده، تعریف نمایند.
با استفاده از سرویس کدهای ‌USSD مخاطب نیازی به اتصال به اینترنت نداشته و به راحتی بدون پرداخت کوچکترین هزینه‌ای می‌تواند در نظر سنجی نامزد انتخاباتی مورد نظر، شرکت کند.
علاوه بر آن مراکزی همانند نهاد نظرسنجی وزارت کشور می‌توانند از این امکان برای نظرسنجی در مورد تمامی کاندیدهای ریاست جمهوری، انتخابات مجلس، شورای شهر و ... استفاده کنند.
راستی برای سادگی و سرعت بخشیدن به عملیات شماره گیری کد USSD، می توانید از QR کد و لینک کوتاه استفاده کنید.
یعنی به QR کد منو نظرسنجی پرینت گرفته و آن را اسکن کنید و یا روی لینک کوتاه منوی مورد نظر کلیک کنید تا به طور مستقیم کد USSD شماره گیری شود.

سرویس صفحه من iAM

در آستانه انتخابات طبیعی است به خاطر احترام به افکار عمومی و سلامت مردم، صرفه جویی در کاغذ و مقابله را هزینه‌های سرسام آور و طرد شده تبلیغات انتخاباتی، دست از پخش بی هدف تراکت و بروشور برداشته و به دنیای محبوب و پرمخاطب تبلیغات مجازی مراجعه کنید.
در سیستم iAM هویت بخشی سمعی و بصری (پرسونال برندینگ) شما در کوتاه مدت به اوج می‌رسد. یک انعطاف پذیری بی رقیب و باورنکردنی در انتظار شما نامزد محترم انتخابات است.
بخشی از امکانات مهم سیستم iAM برای فتح کاربردی و عملیاتی ذهن حقیقت طلب مردم:
  • قابلیت ارسال فایل‌های نامحدود با دسته بندی‌های متعدد در گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان ارجاع دنبال کنندگان به صفحه اصلی اینستاگرام و یا کمپین انتخاباتی
  • معرفی خود در رسمی‌ترین و معتبرترین راه ممکن ضمن رد حرفه‌ای شایعات و حواشی رسانه‌ای
  • امکان ویرایش متنی، انتخاب رنگ، تمپلیت، تیتر و فونت مطابق کمپین جاری انتخاباتی
  • دریافت گزارش دقیق از بازدید و بازخورد مردم و مخاطبین

طرح تشویقی، زیر سایه انتخابات

آیا میدانستید با کد USSD که از آی نوتی تهیه کرده‌اید ، می توانید علاوه بر امکانات بی نظیری که قبلا به شما معرفی شده است، برای طرفدارانتان قرعه کشی برگزار کنید و هدایای تبلیغاتی خود را به آنها تقدیم کنید؟
آیا می‌دانستید برگزاری چنین طرح‌های تشویقی ‌ای، ارتباط دو سویه میان شما و مخاطبین و طرفدارانتان را حفظ خواهد کرد؟
شما می‌توانید برای بعد از انتخابات از طریق کد USSD با طرفداران خود در ارتباط باشید و در مناسبت‌های مختلف برای آنها مراسم قرعه کشی برگزار کنید.
برای این کار کافیست یک کد مشخص عددی به هواداران خود اعلام کنید و یک منو از نوع قرعه کشی بر روی کد USSDخود ایجاد کنید.
به طرفداران خود اعلام کنید که کد USSDشما را شماره گیری کنند و کدی که اعلام کرده اید را در پاسخ به منوی قرعه کشی، ارسال نمایند.
تاریخی را برای زمان قرعه کشی به این دوستان اعلام کنید و از طریق بخش لایو سایت اینما ، مراسم قرعه کشی را مابین شماره موبایلهایی که این کد خاص را برای شما ارسال کرده‌اند برگزار نمایید و در نهایت به آنها هدایای تبلیغاتی خود را تقدیم کنید.
لازم به ذکر است برای انجام قرعه کشی میتوانید علاوه بر مراجعه به بخش گزارش قرعه کشی در مدیریت کد ‌USSD، به بخش دفترچه تلفن سامانه آی نوتی خود مراجعه کنید و مابین افرادی که تا کنون کد USSD شما را شماره گیری کرده‌اند، قرعه کشی را انجام دهید.
همانطور که میبینید اینما و آی نوتی تمامی امکانات مورد نیاز شما را برای معرفی بهتر شما در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید بهتر از همیشه فعالیت داشته باشید و به تحقق آرزوها و خواسته های طرفداران خود بپردازید.

آشنایی با دغدغه‌های مردم، از طریق فرم سریع کد ‌USSD

اینکه مردم به چه چیزهایی فکر می‌کنند و چه عواملی باعث ایجاد دغدغه‌ی ذهنی آنها می‌شود، می‌تواند در عملکرد کاندیدهای انتخابات بسیار تاثیر گذار باشد.
نامزدهای انتخاباتی می‌توانند با نظر سنجی و تکیه بر داده ‌های میدانی ، دغدغه‌های عموم مردم را شناسایی کنند و با در نظر گرفتن راهکارهایی، سعی در برطرف سازی نگرانی‌های عموم مردم داشته باشند.
اینکه مشکلات مردم شناسایی شود و در راستای برطرف سازی آنها راه حل‌هایی ارائه شود، نشان دهنده‌ی آن است که نامزدهای انتخاباتی در تلاش برای عمل به وعده های خود خواهند بود
اما چه طور نیازها، نگرانیها و نظرات مردم را شناسایی کنیم ؟
حتما تا الان به مزایای کدهای USSD پی برده‌اید!
یکی دیگر از مزایای آن ایجاد فرم اینترنتی می باشد. کدهای USSDآی نوتی این قابلیت را خواهند داشت که بتوانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خاصی فرم مورد نظر خودتان را بسازید و آن را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید .
اولین گام مراجعه به مدیریت کدهای ‌USSD و ایجاد منویی از نوع فرم سریع میباشد.
در این مرحله شما می‌توانید فیلدهایی که میخواهید توسط مخاطبین تکمیل گردد را انتخاب نمایید و یا فیلد مورد نظر خود را که در بین فیلدهای پیشفرض فرم وجود ندارد، ایجاد کنید.
به علاوه شما در پنل آی نوتی می توانید این فرم ها را مشاهده و مدیریت کنید و وضعیت آن را مشخص کنید. لازم به ذکر است که پس از تغییر وضعیت به کاربر پیام اطلاع رسانی ارسال می‌شود.


 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,442
مجموع کاربران
35,346
رزومه ساز iAM
28,131
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR