کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس املاک و موسسات خرید و فروش ملک

کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس املاک و موسسات خرید و فروش ملک

هر آژانس املاک نیاز به یک کارت ویزیت دارد!

آیا در آژانس‌های خرید و فروش ملک کار می‌کنید؟
تا به حال به کارت ویزیت برای خودتان و یا کارت ویزیت برای آژانس املاکتان فکر کرده‌اید؟
حتما جواب شما مثبت است و شما از چند سال پیش، کارت ویزیت چاپی تهیه کرده‌اید.
حالا سوال اینجاست: اگر شماره موبایل شما و یا آدرس آژانس شما تغییر کند؛ کارت هایی که قبلا چاپ کرده‌اید، باز هم به دردتان میخورد؟
یا آنکه می‌بایست مجددا اقدام به طراحی و چاپ کارت ویزیت کنید و برای این کار، هزینه‌ی زیادی پرداخت نمایید؟
اینبار هم آی‌نوتی برای شما یک راهکار خوب در نظر گرفته است و آن راه حل چیزی جز "کارت ویزیت الکترونیکی" نیست.
شما با پرداخت هزینه‌ بسیار کمتری نسبت به کارت ویزیت‌های چاپی، یک کد EBC از سامانه‌ی آی نوتی خریداری میکنید.
این کد EBC انواع مختلف دارد، برای مثال کد فارسی و لاتین.
با خرید این کد شما میتوانید یک عبارت فارسی و لاتین در بخش ویرایش کارت ویزیت تعیین کنید و در کادر متن پاسخ کد، متنی را که میخواهید مخاطب با ارسال کد فارسی و لاتین دریافت کند را، وارد نمایید.
برای مثال " املاک باران"
شما برای این عبارت، اطلاعاتی از جمله: آدرس، تلفن، نام و نام خانوادگی مدیریت و آدرش شبکه اجتماعی و یا آدرس صفحه‌ی وب آژانس املاک را می‌توانید وارد کنید.
سپس چنانچه فردی کارت ویزیت شما را خواست، از او بخواهید که عبارت " املاک باران" را به شماره 10008590 پیامک کند.
البته به تازگی دو روش "لینک کوتاه"و"QR کد" برای دریافت کارت ویزیت ایجاد شده که بسیار سریع و ساده تر است.
شما می توانید لینک کوتاه کارت ویزیت الکترونیک خود را در شبکه های اجتماعی، صفحه وب ... قرار بدین، مخاطب روی لینک کارت ویزیت الکترونیک شما کلیک کرده و به راحتی به صفحه ارسال اس ام اس به سرشماره 10008590 هدایت می شود.
در روش دیگر مخاطب با اسکن QRکد، نام کسب و کار و سرشماره را مشاهده و روی "ارسال SMS" کلیک کرده و وارد صفحه ارسال می شود.
در جواب این پیامک، یک پیامک حاوی متنی که شما قبلا در بخش "پاسخ کد" وارد کرده بودید؛ برای مخاطب ارسال خواهد شد.
با استفاده از این امکان شما میتوانید هر زمان که بخواهید اطلاعات کارت ویزیت را تغییر دهید، بدون آنکه هزینه‌ی مازادی پرداخت کنید.
در کنار خرید کد EBC، آی نوتی یک صفحه وب در اختیارتان می‌گذارد که شما میتوانید در آن اطلاعات آژانس املاک خود را وارد کنید، تصاویر ملک ها را در بخش گالری وارد کنید. این صفحه خیلی زود در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد و شما میتوانید آدرس این صفحه را در متن پاسخ کد EBC قرار دهید.
نکته جالب اینجاست، شما با خرید یک کد EBC به بخشی تحت عنوان "تعهدات مالی" دسترسی پیدا خواهید کرد. این بخش به شما کمک میکند تا بدهکاری ها و بستانکاری های خود را در نرم افزار ذخیره کنید و گزارش کاملی در بازه‌های زمانی دلخواه دریافت کنید.
راستی تا یادمون نرفته اینم اضافه کنیم که بخش تعهدات مالی یادآور پیامکی داره و اگر تنظیمات مربوط بهش رو انجام بدید براتون پیامک یادآوری ارسال میکنه.

دیگر به دنبال مالکان فروشنده نگردید!

اگر شما هم بنگاه معاملات ملکی دارید، نیازی نیست که به دنبال فروشنده ‌ها باشید
از این پس میتوانید همه‌ی کاراها را سیستمی کنید که مالکان بتوانند در یک فرم آنلاین، اطلاعات خودشان و ملکشان را برای شما ارسال کنند. مخصوصا در شرایط کرونا که مراجعه‌ی فروشنده‌ها برای ارائه‌ی اطلاعات ملک می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

کافیست شما یک کد USSD از آی نوتی خریداری کنید و کد دستوری را از هر طریقی به مخاطبین اعلام کنید. حتی اگر با چسباندن کد پشت شیشه املاک باشد.

خب حالا مراحل کار چیه؟

1- پس از تهیه کد، یک منو از نوع "فرم سریع" بر روی کد USSD ایجاد کنید.

2- فیلدهای مد نظرتان را تنظیم کنید، برای مثال :
  • اطلاعات فروشنده: (اسم، شماره موبایل)
  • اطلاعات ملک: (آدرس، تعداد اتاق خواب، سال ساخت، شماره طبقه و ...)
  • اطلاعات بیشتر : (انباری، پارکینگ، استخر، سالن ورزشی و ...)
  • قیمت
  • توضیحات: (برای درج اطلاعاتی مانند معاوضه یا ...)
  • ارسال تصاویر ملک
  • و ....

3- این کد را از راه های مختلف (ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، تراکت‌های تبلیغاتی، تبلیغات بر روی سایت اینما، می‌توانید به مخاطبانتان اعلام کنید تا هر زمانی که میخواهند ملکی را به فروش برسانند یا معاوضه کنند، از طریق این فرم به شما اعلام کنند.

4- در نهایت هر روز بخش فرم‌های تکمیل شده را از قسمت "مدیریت کدهای USSD" مشاهده و بررسی کنید و با مالکان در تماس باشید.
 

با اینما املاک بیشتری معامله کن!

در این پست دو راهکار به شما ارائه خواهیم داد
برای انجام راهکار اول :
قطعا در شرایط کنونی (شیوع کرونا) فروشنده‌های املاک تمایل زیادی ندارند تا مشتریان هر لحظه برای بازدید آن ملک وارد خانه شوند. از طرفی برای مشتریان هم بازدید از خانه های مختلف بسیار خسته کننده و آزاردهنده است.
مشتریان بیشتر تمایل دارند اطلاعات بیشتری از ملک دریافت کنند و بعد از آنکه مورد پسندشان بود، بازدید حضوری از ملک را داشته باشند.
به همین منظور به شما توصیه می‌کنیم از تمامی ملک‌های در حال فروش، محتوای مناسب تولید کنید. یعنی با گوشی موبایل خود در آن خانه یا ویلا یا ... قدم بزنید و از تمامی زوایای خانه فیلم برداری کنید. حتی از فضاهای مشاع.
سپس فیلم‌های مرتبط به هر ملک را با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های موجود به یکدیگر بچسبانید و در قالب یک محتوای ویدئویی بر روی پلتفرم اینما بارگذاری کنید.
برای بارگذاری ویدئو بر روی اینما، کافیست تا با شماره همراه خود در سایت اینما به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید. در این حالت بسته‌ی پایه اینما بر روی حساب کاربری شما فعال خواهد شد.
پس از بارگذاری ویدئوی هر ملک در کانال اختصاصی در بخش توضیحات هر ویدئو، توضیحات کامل آن ملک (متراژ و ...) را وارد کنید.
حال زمانی که مشتری برای خرید ملک با شما تماس می‌گیرد، کافیست لینک ویدئوهای بارگذاری شده که متناسب با بودجه و شرایط مشتری است را برای ایشان ارسال کنیدو یا اگر برای آژانس املاک خود وب سایت دارید، برای معرفی هر ملک یک صفحه‌ی جداگانه در وب سایت ایجاد کنید و کد اسکریپتی که از اینما برای ویدئوی آن ملک می‌گیرید را در بین کدهای HTML آن صفحه وارد کنید

برای انجام راهکار دوم:
فراموش نکنید که تبلیغات یکی از راهکارهای بسیار موثر در جذب مشتری و افزایش فروش می‌باشد. پس چرا در یک بستر مناسب تبلیغات موثر خود را انجام ندهید؟
کافیست یک بنر تبلیغاتی و یا یک ویدئوی تبلیغاتی از آژانس املاک خود تهیه کنید و سفارش پخش تبلیغات را بر روی سایت اینما از داخل سایت آی نوتی ثبت کنید.
تبلیغات شما قابلیت لینک به وب سایت و یا صفحه شبکه اجتماعی شما مانند اینستاگرام را خواهد داشت.
از اینرو اگر شما در اینستاگرام پست های مرتبط به خانه‌های در حال فروش گذاشته‌اید، میتوانید از این طریق مخاطبین، بازدیدکنندگان بیشتری برای اینستاگرام خود جذب کنید و باز هم تعداد معاملات آژنس املاک خود را افزایش دهید.
البته لازم است خاطر نشان شویم که هزینه تبلیغات در اینما بسیار پایین و مقرون به صرفه می‌باشد.

با این ترفند،رضایت مشتریانت را افزایش بده!

همانطور که میدانید، یکی از راهکارهای کسب رضایت مشتریان، در مرحله‌ی اول، نظرسنجی از آنها میباشد. زیرا بسیاری از مشتریان قدیمی، زمانی که از خدمات دریافتی ناراضی هستند، بدون هیچ حرفی، شما را ترک میکنند و شما هرگز متوجه نارضایتی آنها نخواهید شد.
پس چه بهتر که پیش از قطع ارتباط مشتری با آژانس؛ از آنها نظرسنجی کنید.
برای این کار ، ابتدا از بخش مدیریت کدهای USSD به بخش نظرسنجی مراجعه کنید و سوالات چند گزینه ای خود را در مورد آژانس املاک ایجاد کنید. سوالاتی از قبیل:
  • علت مراجعه به آژانس املاک
  • نحوه برخورد مسئول آژانس املاک
  • نحوه برخورد کارشناس آژانس املاک
  • کیفیت ارائه خدمات
  • و اینکه آیا املاک شما را به دوستان و آشنایانشان پیشنهاد میکنند؟
در مرحله‌ی بعدی سوالات درج شده را منتشر کنید.
نتایج دریافتی از سوالات این چنینی به شما کمک خواهد کرد تا ضعف های موجود در کسب و کار خود را شناسایی کنید و در جهت بر طرف سازی آنها تلاش کنید.
سپس به بخش ویرایش کد USSD مراجعه کرده و منویی از نوع معمولی با عنوان «نظرسنجی» ایجاد کنید و زیر منوی این منو، سوالات نظر سنجی را با منو هایی از نوع «سوالات نظر سنجی» ایجاد کنید.
در نهایت به لیست تهیه شده از مشتریان خود، به صورت هفتگی یا ماهانه پیامکی انبوه ارسال کنید ، کد USSD خودتان را معرفی کنید تا آنها برای شرکت در نظر سنجی، کد USSD شما را شماره گیری کنند.
پس از آنکه مشتریان در نظرسنجی شرکت کردند، گزارش سوالات را از بخش نظرسنجی کد USSD بررسی کنید.

مشتریانت را از آفرهای استثنایی با خبر کن!

شما برای ارتباط با مشتریانتان چه کار می‌کنید؟
آیا به آنها پیامک ارسال می‌کنید یا با آنها تماس تلفنی می‌گیرید؟
از چه نرم افزاری برای ذخیره سازی شماره تلفن آنها استفاده میکنید؟
ما در این پست قصد داریم شما را کمی با دفترچه تلفن آی نوتی و ارسال پیامک انبوه به مخاطبین دفترچه تلفن آی نوتی صحبت کنیم.
اگر هنوز نرم افزاری برای ذخیره سازی شماره تلفن آنها ندارید، پس تا دیر نشده در سایت آی نوتی به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید.
شما میتوانید از چند طریق شماره موبایل مخاطبینتان را به دفترچه تلفن آی نوتی اضافه کنید
  • ایجاد گروه با عنوان مرتبط در دفترچه تلفن آی نوتی و افزودن شماره تلفن افراد به صورت تکی یا گروهی
  • خرید یک کد EBC و درخواست از مخاطبان برای ارسال کد کارت ویزیت به شماره پیامکی 10008590
  • خرید یک کد دستوری USSD و درخواست از مخاطبان برای شماره گیری منوی خاص بر روی کد دستوری خریداری شده

اگر روش اول را انتخاب میکنید و به کارت ویزیت و کد USSD نیازی ندارید، می‌توانید به صورت دستی گروه های دلخواه را در دفترچه تلفن آی نوتی ایجاد کنید و به صورت تکی یا گروهی (فایل اکسل نمونه) شماره تلفن مشتریان به همراه مشخصات آنها را ذخیره سازی کنید و در زمان نیاز برای اطلاع رسانی، تنها با شارژ پیامک در سامانه آی نوتی، به آنها پیام دلخواه را ارسال کنید.
در این روش شما می‌توانید برای هر ملک، یک گروه جداگانه در دفترچه تلفن ایجاد کنید و یا برای مشتریان هر محله، یک گروه جداگانه ایجاد کنید.
با این کار هر زمان که ملک جدیدی در آن محله برای خرید یا فروش گذاشته میشود، فقط به مشتریان همان محله پیامک را ارسال کنید.

در روش دوم کافیست از مشتریان خود بخواهید تا کد کارت ویزیت شما را به شماره پیامکی 10008590 ارسال کنند، با این کار به صورت خودکار یک گروه در دفترچه تلفن به نام مخاطبان کارت ویزیت، ایجاد می‌شود و فقط شماره موبایل افرادی که کد کارت ویزیت را ارسال کرده اند در آن گروه ذخیره خواهد شد.

در روش سوم، اگر برای ارائه برخی خدمات به مشتریان کد USSD از آی نوتی تهیه کرده‌اید، زمانی که مشتریان به هر دلیلی کد USSD شما و منوی دلخواه خود را شماره گیری کنند، شماره موبایل آنها بدون مشخصاتشان در گروهی از دفتر چه تلفن به صورت خودکار، ذخیره خواهد شد.

در کمتر از 20 دقیقه برای آژانس املاکت سایت ایجاد کن!

آیا میدانستید که آی نوتی بر روی رزومه ساز iAM، امکانات یک سایت ساز کامل را در اختیارتان می‌گذارد؟
رزومه ساز iAM به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک سایت تک صفحه ای زیبا و کاربردی را در مدت زمان کوتاهی، بالا بیاورید.
میتوانیم این قول را به شما بدهیم اگر عنوان خاصی و مناسبی (مانند نام آژانس املاک) برای صفحه‌ی خود انتخاب کرده باشید، در مدت کمتر از 3 روز، سایت شما در نتایج اولیه گوگل به مخاطبین نمایش داده خواهد شد.
در iAM این امکان را دارید تا علاوه بر شرح تاریخچه فعالیت آژانس املاکتان، تصاویر مجوزهایی که تا کنون دریافت کرده‌اید را بارگذاری کنید تا مخاطبان بتوانند با خیال راحت تر به شما اعتماد کنند.
بعلاوه، با بارگذاری تصاویر ملک‌هایی که برای آنها فایل ایجاد کرده‌اید، میتوانید مشتریان بیشتری از طریق وب و گوگل جذب کنید.
مزیت بارگذاری تصاویر ملک‌ها بر روی iAM این است که می‌توانید توضیحاتی را برای هر کدام از تصاویر درج کنید. این توضیحات میتواند اطلاعاتی از جمله متراژ، منطقه و آدرس حدودی، موقعیت ملک از نظر اجاره، رهن یا فروش، امکانات و مشاعات ملک و .... باشد که این اطلاعات می‌تواند بسیار در تصمیم گیری مشتری برای تماس یا مراجعه‌ی حضوری تاثیر گذار باشد.
شما می‌توانید از هر ملک، فیلم تهیه کنید و فیلمها را به صورت رایگان بر روی سرویس اشتراک ویدئو اینما بارگذاری کنید و در نهایت در بخش گالری iAM تمامی فیلمهای بارگذاری شده بر روی اینما را فراخوانی کنید تا در رزومه‌ی iAM شما نمایش داده شود.
با این کار مشتریان شما میتوانند فضای آن ملک یا خانه را به طور کامل مشاهده کنند و در نهایت زمانی که با سلیقه‌ی آنها مطابقت داشت؛ برای بازدید حضوری مراجعه کنند.
راستی تا یادمون نرفته اینم بگیم که iAM یک فرم تماس در اختیارتون قرار میده که اگر آن را بر روی رزومه خودتون فعال کنید، مخاطبان شما میتوانند از طریق آن فرم اطلاعات تماس خود را به همراه پیام مد نظر برای شما ارسال کنند.
یکی از مزیت‌های استفاده از iAM این است که شما می‌توانید اطلاعات داخل آن را هر زمان که بخواهید اضافه، حذف و یا بروزرسانی کنید.
برای مثال میتوانید اطلاعات خانه هایی که به فروش رفته است را حذف کنید و اطلاعات ملک جدید را جایگزین کنید.
محیط رزومه ساز iAM به قدری راحت و کاربر پسند است که بدون نیاز به هیچ دانش نرم افزاری، میتوانید به سادگی و با هزینه‌ی بسیار اندک نسبت به سایت سازهای دیگر، سایت شخصی و یا کسب و کار خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید.

نوبت دهی آنلاین برای مشاورین املاک


اگر میخواهید کمی به امور آژانس املاک خود نظم دهید، از سرویس نوبت دهی آنلاین کدهای USSD آی‌نوتی غافل نشوید.
با بهره‌گیری از خدمات این سرویس میتوانید بر اساس خدمت و فرد، به مشتریان خود در زمان های مشخص نوبت دهید.
مشتریان شما میتوانند با شماره گیری کد USSD شما، به صورت غیر حضوری، نوبت مشاوره خود را درخواست کنند.
برای این کار نیاز است تا یک کد USSD بر روی حساب کاربری آی نوتی خود خریداری نمایید. هزینه خرید یک ساله کدهای USSD نسبت به اپراتورها بسیار پایین است.
پس از آن می‌بایست یک منو از نوع نوبت دهی بر روی کد USSD ایجاد کنید.
سپس از بخش مدیریت کد USSD بر روی دکمه‌ی "ورود به پنل رزرو و نوبت دهی" کلیک کنید و اقدام به ورود اطلاعات نمایید.
همانطور که میدانید، مشاوره‌ی املاک به 4 دسته تقسیم می‌شود
  1. مشاوران فروشنده
  2. مشاوران خریدار
  3. مشاوران دوطرفه
  4. کارگزاران معاملات
بنابراین می‌توانید نوبت دهی را بر اساس خدمت- فرد تعریف کنید. یعنی در بخش خدمات، موارد بالا را تعریف کنید و زیر مجموعه‌ی خدمات، افرادی که آن مشاوره را ارائه میدهند به همراه ساعات کاری آنها تعریف کنید.
با این کار مشتریان آژانس شما می‌توانند به راحتی و با شماره گیری آن منو از کد USSD نوبت خود را برای آن خدمت درخواستی با فرد ارائه‌ دهنده‌ی آن خدمت، دریافت کنند.

 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,667
مجموع کاربران
35,366
رزومه ساز iAM
28,149
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR