کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای وکلا و کارشناسان دادگستری

کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای وکلا و کارشناسان دادگستری

دریافت زمان مشاوره از وکلا و موسسه‌های حقوقی


وکلا همانند پزشکان و کلینیک‌های پزشکی احتیاج به سیستمی جامع جهت نوبت دهی حضوری و آنلاین به مراجعین خواهند داشت.
برخی از وکلا هیچ وب سایتی برای نوبت دهی نداشته و در شرایط کنونی (شیوع ویروس کرونا) خیلی از جلسات مشاوره‌ی مراجعین خود را به صورت آنلاین انجام خواهند داد.
از این رو استفاده از خدمات ارائه شده بر روی کدهای USSD، موثر بوده و وکلا می‌توانند از خدمات آن به عنوان ابزاری جامع در کار خود استفاده کنند.
یکی از خدمات ارائه شده بر روی کدهای USSD، سیستم نوبت دهی می‌باشد.
کافیست موسسه های حقوقی و یا وکلا، یک کد USSD از آی نوتی خریداری کنند و بر روی کد USSD منویی از نوع نوبت دهی تعیین نمایند.
سپس به بخش نوبت دهی سامانه‌ی آی نوتی مراجعه کنند و برای تمامی بخش های کاری خود، نوبت های جداگانه تعریف نمایند.
برای مثال میتوانید زمان مشاوره های حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی و ... را تفکیک کرده و برای هر کدام، روز و زمان مشخصی را تعیین کنید.
حتی در سیستم نوبت دهی کدهای USSD میتوانید نام وکیل مرتبط به هر نوع مشاوره را به همراه هزینه‌ی آن تعیین کنید.
لازم به ذکر است امکان پرداخت هزینه‌ی مشاوره بر روی کدهای USSD مقدور بوده و مخاطبین می‌توانند هزینه‌ی حق مشاوره را در لحظه‌ی دریافت نوبت پرداخت نمایند.

درخواست خدمات نگارش حقوقی با فرم سریع USSD

حتما می‌دونید که خیلی از افراد برای درخواست نگارش حقوقی به وکلا و موسسه های حقوقی مراجعه می‌کنند.

درخواست نگارش حقوقی مانند :
  • تنظیم اظهارنامه
  • تنظیم دادخواست
  • تنظیم شکوائیه
  • تنظیم لایحه دفاعیه
  • تنظیم تجدید نظرخواهی
  • تنظیم قرارداد
  • و ....
از این رو موکلین می‌توانند نوع درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق فرم سریع USSD درج و ثبت نمایند. همچنین هزینه‌ی آن را به صورت آنلاین از طریق منوی پرداخت وجه کد USSD پرداخت کنند.

برای این کار وکلا و موسسات حقوقی می‌بایست بر روی کد USSD منویی از نوع فرم سریع ایجاد کنند و به غیر از فیلدهای پیشفرض فرم، فیلدهای مد نظر خود را بر روی فرم تنظیم نمایند.
در کنار آن نیاز است تا منویی از نوع پرداخت وجه مستقیم ایجاد کنند.
در این شرایط مخاطب می بایست پس از شماره گیری کد USSD مربوطه، شماره منوی ثبت درخواست را شماره گیری کند، تا لینک فرم سریع برایش ارسال گردد. پس از تکمیل و ارسال فرم درخواست، موکل می بایست مجددا منوی پرداخت وجه بر روی کد USSD را شماره گیری کند تا بتواند هزینه‌ی درخواست را به صورت آنلاین پرداخت کند.
البته می‌توان به جای گذاشتن یک فرم کلی برای ثبت درخواست‌های نگارش حقوقی متفاوت، فرم‌های سریع جداگانه با عناوین و فیلدهای متفاوت بر روی کدهای USSD تنظیم کرد.
وکیل مربوطه می‌تواند با مراجعه به بخش مدیریت فرم های تکمیل شده، آنها را بررسی کنند. همچنین پرداخت های موکلین را از بخش مدیریت تراکنش‌های بانکی کد USSD را کنترل کنند سپس اقدام به تنظیم درخواست‌ها نماید.

اینما ابزاری قدرتمند جهت ارائه مشاوره امور مهاجرتی

در دنیای امروز ، خیلی از افراد به منظور پیشرفت و ارتقای سطح دانش و کیفیت زندگی خود به دنبال راه هایی برای مهاجرت هستند. بنابراین برای این دسته افراد، بسیار مهم است تا بتوانند اطلاعات کامل و درستی در زمینه مهاجرت و راه های مهاجرت بدست آورند به همین منظور به وکلای مهاجرتی مراجعه میکنند.
از طرف دیگر برخی از وکلای مهاجرتی برنامه‌های زنده‌ی رایگان و مشاوره های آنلاینی را جهت ارائه‌ی راهنمایی به این دسته از افراد در شبکه های مجازی برگزار می‌کنند.
هدف وکلای مهاجراتی کمک به این دسته افراد و معرفی خودشان در دنیای مجازی می‌باشد.

اما باید به این نکته دقت کنیم که اجرای برنامه های زنده و یا بارگذاری محتواهای ویدئویی در شبکه های اجتماعی، هیچ وقت در موتورهای جستجوگر گوگل شناخته نخواهد شد و کاربران پس از جستجو در گوگل به محتواهای بارگذاری شده در شبکه‌ی اجتماعی مانند اینستاگرام، دسترسی پیدا نخواهند کرد.

راه حل چیست؟
همانطور که میدانید اینما یک سرویس اشتراک ویدئویی بوده که وکلای مهاجرتی می‌توانند علاوه بر اجرای برنامه‌های زنده در این رسانه، ویدئوهای آموزشی خود را در این سرویس به صورت رایگان بارگذاری کنند.
وکلای مهاجرتی می‌توانند از توضیح مواردی همچون روش‌های مهاجرت ، نکات و قوانین مهاجرت به کشور های مختلف، مدارک مورد نیاز و شرایط مهاجرت، ویدئوی آموزشی تهیه کنند و این ویدئوها را در کانال اختصاصی در اینما بارگذاری کنند.
وکلا میتوانند تعیین کنند که دسترسی به ویدئوها و تماشای آنها برای مخاطبین رایگان و یا پولی باشد. یعنی میتوانند برای عضویت مخاطبین در کانال ایجاد شده، حق اشتراک از مخاطبین دریافت نمایند.
همچنین وکلای مهاجرتی میتوانند برای هر نوع مهاجرت ، کانال مجزا ایجاد کنند و فیلم های آموزشی مربوط به هر کدام را در کانال اختصاصی خودش بارگذاری کنند تا مطالب آموزشی به صورت دسته بندی شده در اختیار مخاطبین قرار داده شود.
امکان دیگری که برای وکلا و موسسات مهاجرتی می‌تواند کاربردی باشد، اجرای برنامه های زنده ویدئویی برای مخاطبین است. برنامه زنده، این امکان را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد تا بتوانند سوالات خود را در بخش چت مطرح کنند و وکیل به تمامی سوالات آنها پاسخ دهد یعنی میتوانند برنامه های پرسش و پاسخ اجرا کنند.
یکی دیگر از امکانات پخش زنده‌ی اینما، ذخیره و بارگذاری فیلم برنامه های زنده اجرا شده در کانال اختصاصی می باشد تا کاربرانی که موفق به تماشای برنامه‌ی پخش زنده نشده اند، بتوانند ویدئوی آن برنامه را در زمان دیگری مشاهده کنند.
 

هر وکیل میتونه یک سایت تک صفحه‌ای به نام خودش در دنیای وب داشته باشه

امروزه همه‌ی کسب و کارها به اهمیت تولید محتوا و نمایش محتوا در دنیای وب پی برده اند. زیرا اینترنت فضای مناسبی برای معرفی و جذب مشتری شده است. در این میان ابزارهای متعددی برای این کار وجود دارد. مانند وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و ...
اما طراحی سایت هزینه‌ی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت. از بحث طراحی و سئو گرفته تا تولید محتوا و خرید فضای هاست و دامنه
به همین منظور آی نوتی ابزاری را به اسم رزومه ساز الکترونیکی طراحی کرده است که فقط یک رزومه نبوده و کار یک وب سایت تک صفحه ای را برای کسب و کار ها انجام میدهد.
از این رو تمامی وکلا و موسسه‌های حقوقی می‌توانند یک iCV به نام خودشان و یا به نام برند خودشان از آی نوتی با هزینه‌ی بسیار پایین تهیه کنند و در آن اقدام به معرفی خودشان و کسب و کارشان بپردازند.
در رزومه ساز الکترونیک آی نوتی این امکان قرار داده شده است تا وکلا بتوانند تمامی مجوزها، افتخارات خودشان را به همراه مدارک ضمیمه کنند . در گالری تصاویر، عکس های مورد نظر خود را به همراه دسته بندی مناسب قرار دهند.
در مورد کسب و کار خود، فیلمهای تبلیغاتی و یا فیلم های آموزشی تهیه کنند و آنها را در رزومه ساز الکترونیک خود بارگذاری نمایند.
حتی میتونن لینک شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های خود را در این صفحه قرار دهند و از این طریق بازدید برای سایت اصلی خود دریافت کنند.
یکی از مزایای بسیار بزرگ رزومه ساز iCV این است که تمامی رزومه ها بر روی اسامی خاص خیلی زود به گوگل شناخته خواهد شد و وقتی کاربران آن اسم را در گوگل جستجو می‌کنند، صفحات رزومه در نتایج اولیه گوگل به مخاطبان نمایش داده خواهد شد.
با این کار هر وکیل میتواند به اسم خودش یک صفحه‌ی وب در اینترنت داشته باشد. بنابراین تا مخاطب اسم وکیل مورد نظرش را در گوگل جستجو مس‌کند، صفحه‌ی رزومه iCV آن وکیل در نتایج اولیه گوگل نمایش داده خواهد شد.

هیچ میدونستی میتونی با شماره گیری یک کد USSD مدارکت رو برای وکیل بفرستی؟

اگر شما هم درگیر مسائل حقوقی شده باشید، حتما به یک موسسه حقوقی و یا وکیل برای دریافت راهنمایی و کمک مراجعه کرده‌اید.
شاید هم برای دریافت راهنمایی و انجام امور مهاجرتی، به وکلای مهاجرتی مراجعه کرده باشید .
حالا در این فرآیند، وکلا به یک سری مدارک نیاز دارن تا بتونن پرونده حقوقی و یا مهاجرتی شما رو پیش ببرن.
برای مثال وکیلی که کارای مهاجرت تحصیلی شمارو انجام میده، به مدارکی مانند مدرک زبان، ریز نمرات دانشگاهی، آخرین مدارک تحصیلی و ... نیاز داره.
برای تحویل مدارک، نیاز است که حضوری مراجعه کنید و مدارک رو تحویل بدید. اما راه حل ساده تری هم برای تحویل مدارک وجود دارد.
در صورتی که وکیلی برای دفتر کار خود یک کد USSD تهیه کرده باشد، میتواند بر روی کد USSD منویی از نوع فرم سریع جهت دریافت مدارک موکلین تعریف نماید تا موکلین بتوانند تنها با شماره گیری یک کد USSD ، اطلاعات و مدارک مورد نیاز را برای وکیل خود ارسال کنند.
وکلا می‌توانند برای دریافت هر مدرک، منوی فرم سریع مخصوص به آن مدرک را ایجاد کنند تا موکل مدارک را به صورت تفکیک شده و جداگانه برای وکیل خود ارسال کند.
همچنین وکلا می‌توانند به جای دریافت تک به تک مدارک، یک فرم سریع برای دریافت همه‌ی مدارک به صورت یکجا ایجاد کنند تا کاربر تصاویر تمامی مدارک را به صورت یک فایل ZIP و یا RAR برای وکیل خود ارسال کند.
عدم مراجعه‌ی حضوری شما در شرایط شیوع بیماری کرونا و شلوغی و ترافیک شهرهای بزرگی مانند تهران، یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این روش می‌باشد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از فرم سریع کد USSD این است که وکلا به صورت منظم و سازمان یافته، مدارک موکلین خود را در یک سیستم جامع دریافت میکند که میتواند در زمان مورد نیاز از داخل سامانه‌ی آی نوتی به این بخش مراجعه کند و مدارک مربوط به هر موکل را مشاهده، بررسی و ذخیره نماید.

دنبال وکیل خوب میگردی؟ توو سایت آی نوتی حتما پیداش میکنی

میدونستید که سایت آی نوتی بخشی به عنوان مرجع جامع کسب و کارها داره؟
میدونستید که هر کسب و کاری میتونه با خرید هر کارت ویزیت الکترونیکی، یک صفحه‌ی اختصاصی وب برای معرفی کسب و کارش داشته باشه و صفحه‌ی اختصاصیش در این بخش قرار میگیره.
خب پس بهتره در این پست با امکانات کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی و کاربرد آن برای وکلا آشنا بشیم.
اگر وکلا و موسسه های حقوقی به جای استفاده از کارت ویزیت‌های چاپی از کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی استفاده کنند، دیگه هیچ موکل شماره‌ و آدرس دفتر وکیل رو یادش نمیره، چون فقط کافیه اسم وکلیش رو به شماره 10008590 پیامک کنه تا هم اطلاعات کارت ویزیت رو دریافت کنه، هم لینک مسیریابی برای پیدا کردن بهینه ترین مسیر برای رسیدن به دفتر وکیل را دریافت میکنه.
علاوه بر اون وکلا میتونن بر روی کارت ویزیت EBC یک صفحه‌ی اختصاصی وب از سایت آی نوتی دریافت کنن. این صفحه مانند یک سایت شخصی بوده و وکلا میتوانند اطلاعات خودشان را در آن درج کنن. صفحه اختصاصی تمامی کسب و کارها در سایت آی نوتی گردآوری شده که مخاطبین میتونن با عنوان وکیل و یا با نام موسسه حقوقی، به دنبال وکیل مورد نظر بگردند.
یکی دیگه از مزایای کارت ویزیت الکترونیکی برای وکلا، بخش تعهدات مالی کدهای EBC هست.وکلا میتونن تمامی حساب و کتاب های مالیشون رو با موکلین در این بخش وارد کنند. برای مثال یک موکل قرار است بخشی از هزینه را در ابتدا و بخشی دیگر را در ماه بعدی پرداخت کند. بنابراین بهتر است موارد این چنینی به صورت سیستمی در یک سامانه جامع ثبت گردد تا وکلا بتوانند در بازه زمانی های مورد نظر ، از موارد این چنینی گزارش کامل دریافت کنند.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,616
مجموع کاربران
35,366
رزومه ساز iAM
28,146
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR